براي افرادي که بهشون خيانت شده و کاملا جنبه ي توحين به عشق سابقشون را دارن و اين ها تجربيات منه و شما ميتونيد قبول نکنيد .که کار هاي درستي است يا نه

اگر مثل من جنون اهنگ گوش کردن داريد اهنگ هاي منت کشي و برگرد دردت به جونم و از اين اهنگ هاي خيل را گوش نکنيد چون همش ميرويد تو فاز حسرت و ياد اون بي لياقت مخصوصا اگر يک انگ جديد باشه که خيلي شما را هوايي کنه و هيچ وقت براتون خضع نشه يا يک اهنگ نفرتي گوش کنيد که همش به طرف بد و بيرا بگه و حتي فحش بده يا اين که موضوع اهنگ که گوش ميديد اصلا عشق نباشه مثلا در مورد مشکلات ديگه باشه مثل اهنگ هاي رپ که من اهنگ هاي محمد اچ پي که خودم هستم را پيشنهاد ميکنم از وبلاگم حتما دانلود کنيد سایت محمد اچ پی و هر چيزي که بنظرتون طرف را از يادتون ميبره اصلا هم با ياد و تصاوير اون اهنگ را گوش نکنيد چون بدتر ميشه من خودم جلوي عشقم اهنگ غمگين گذاشتم خيلي حسرت خوردم اما بعدا فهميدم که واقعا يک بچه دماغو انقدر با ارزش نيست که خودت را بخاطرش ناراحت کني.
يک راه ديگه اينه که همش پيش خودت و بقيه و تو دلت بهش فحش بدي و از طح دل به ريشش بخندي.من مخالف الفاز رکيک هستم اما گناهش گردن خودتون چون شما ميخواهيد فراموشش کنيد و اون هم بي تقسير نيست حقشه اصلا بزنيد تو سرش اگه بدجنسه.
ببينيد بايد به خودتون بيايد و بفهميد که چه ناداني کرده بوديد که عاشق شده بوديد مخصوصا عاشق اون و حالا بايد وقتي که مي بينيدش حالت تحوع و تنفر بهتون دست بده و قبول کنيد که اون زشت و بدترکيب است از ديدگاه شما و شايد بقيه.
اخه مگه دوست پسر يا دوست دختر اون چي داره که شما نداريد هيچي يا پول داره يا زبون يا خوشگلي که همون هم طرفت را کچل ميکنه و پدرش را در مياره هميشه جوري باشيد که از اون و دوستش بهتر باشيد البته بيشتر از نظر اخلاق حتي اگر ان ها نميتوانند شما را ببينند شما براي خودتان و عشق به خداي خودتان خوب و پاک باشيد و اگر هم دختر هستيد حواستان باشه که حجابتان را با مقنعه رعايت کنيد چون هم سنگين است و هم اگر شال رنگي بندازيد يکم نيازمند به نظر ميايد و اگر هم روسري مادربزرگتان را سرتان کنيد که ديگه خيلي ننه جون ميشيد پس همان سنگين بودن امتياز شما را ميبرد بالا اما گفتم فقط به عشق خدا و يا هر جور که خودتان راحت تريد بپوشيد به خودتان مربوطه ابجي ولي ما قيرت داريم.
از روي اشنايي بهش نگاه نکنيد فقط مثل يک قريبه که نه خيلي نگاه ميکنه و نه اصلا نگاه نميکنه باشيد اگر طرف دختر باشه هر نگاه شما به اون خيلي احساس بزرگي ميده و فکر ميکنه که شما از اون و دوست پسرش کمتريد.
داداش ها ابجي ها قبول کنيد که اون خدا نيست و فقط يک پرتو مثل شما و من و بقيه ي مخلوقات خداست و شما لياقتتون بيشتر از اين ها است و داريد جواني را که زود ميگذره را طلف ميکنيد و همش دور خودتون ميچرخيد.
همش با دوستانتان برويد بيرون به گردش و انقدر جوع گير باشيد اگر ان را در انجا ديديد با دوستانتون سرکار بگذاريدش.
اگر فاميلتون است و يا همسايه و ... که زياد ريخت نحس و تن لششو ميبينيد تجربه اي ندارم اما چون عشق سابقم را هر هفته تو راه مدرسه و قبرستون و خونه ي همسايمون ميبينم ميتونم بگم که خيلي با جرعت و اعتماد به نفس باشيد و سعي کنيد که قرمز و بنفش و صورتي نشيد گونه هاتون را ميگم و براي اون اخم به صورت داشته باشيد و محل سگ بهش نديد تا بفهمه از سگ هم کمتره اوقده اي بدبخت.
خوب اميد وارم به دردتان خورده باشه اين مطالب و حالشو ببريد و هر چه زود تر يادش را به گورستان خاطرات خود ببريد.